کاوشی در دنیای هیجان انگیز خودروها

در این وبلاگ با هم به گشت و گزاری در دنیای خودروها، وسایل نقلیه و صنایع وابسته میپردازیم.

کاوشی در دنیای هیجان انگیز خودروها

در این وبلاگ با هم به گشت و گزاری در دنیای خودروها، وسایل نقلیه و صنایع وابسته میپردازیم.

این روزها سایت ها، وبلاگ ها، مجلات اینترنتی و نشریات بسیار زیادی در دنیا و کشور ما ایران وجود دارد و هر کدام به سهم خود نقشی را در معرفی، پیشرفت و توسعه صنعت خودرو و وسایل نقلیه ایفا میکنند. البته در این میان هستند قلم به دست هایی که از روی تعصب و یا با محرک های دیگر به نوشتن مقالات خود میپردازند که از نظر اینجانب این کار نه تنها باعث پیشرف صنعت و بخصوص بازار مریض احوال و غیر رقابتی خودروی ما نمیشود بلکه حتی خط فکری صنعت را نسبت به تولید با کیفیت تر و بازار را نسبت به خرید و فروش عادلانه و عقلانی تغییر میدهد و همچنین سطح فرهنگ و دانش مرتبط با اتومبیل را در جامعه پایین می آورد.
از همین رو در این ولاگ سعی خواهد شد که به کند و کاوی درست و ارائه مقالاتی با متن ساده و بدون هیچ گونه تعصب و عدم دخالت کوچکترین نظر شخصی که ممکن است از روی علاقه به مثلا نام تجاری خاصی بوجود آید، نوشته شوند و در اختیار شما علاقه مندان قرار گیرد و میدانم که شما بهترین منتقد و قاضی در مورد آنها خواهید بود.
در پایان خوشحال میشوم که نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز را در مورد مقالات و بخصوص وبلاگ "خودرو کاو" بدانم.
با تشکر از همه شما
حامد خمجانی

طبقه بندی موضوعی

مرسدس و AMG حال رفتن به سراغ هیبریدها تا پایان دهه.

تا پایان سال 2020 محصولات مرسدس- AMG نیروی خود را از مکانیسم های هیبریدی دریافت خواهند کرد !



"توماس وبر" رئیس سازمان تحقیق و توسعه خودروسازی آلمان گفت که مرسدس - AMG برای باقی نگهداشتن محصولات خود در خط تولید و برای کاهش تولید دی اکسید کربن، باید تا سال 2020 در محصولات خود از مکانیسم های هیبریدی استفاده کند.

 در حال حاضر، مرسدس چندین مدل هیبرید شامل "S400" و "E400" و یک تازه وارد دیگر به نام "S-Class Plug" را در خط تولید خود دارد و در حال برنامه ریزی برای راه اندازی خط تولید حدود 10 مدل " Plug-in " ( هیبریدی )  جدید تا سال 2017 میباشد.

تا بحال، AMG  در استفاده از مکانیسم های تولید و انتقال قدرت هیبریدی به دلیل آنکه این شرکت سازنده خودرو های اسپرت مرسدس بنز بوده و عملکرد متورهای بنزینی بیشتر از هیبریدی ها میباشد و همچنین استقبال بیشتر مشتریان خودروهای اسپرت از موتور های با سوخت فسیلی است، مردد بوده است.

 توماس وبر در گفتگو با مجله "Autocar" گفت: "خودرو های هیبریدی اسپرت هنوز مشتریان خودر را به طور کامل جذب نکرده اند و این ما خودرو سازان هستیم که باید مردم را به سمت این فناوری جهت دهیم تا مشتریان به هیبریدی های اسپرت هم اعتماد کنند. ما میدانیم که مشتریان AMG تنها خواستار قدرت، سرعت و اسپرتی بودن بیشتر خودرو های مورد علاقیشان هستند و برای آنها فرقی زیادی نمی کند که این امر در بخش بنزینی ها باشد یا هیبریدی ها و یا و یا غیره. با این حال ما هنوز در مورد هیبریدی های اسپرت مطمئن نیستیم ولی این مسئله باعث نمیشود که برای تحقیق و توسعه بیشتر در این بخش از بازار تلاش نکنیم."

اکنون که اصلی ترین رقب مرسدس یعنی BMW با همکاری M-power مدل i8 را که یک هیبریدی اسپرت میباشد مدتی است  معرفی کرده و شاهد حضور نمونه هایی از آن نیز در خیابان های تهران و ایران هم هستیم، باید ببینیم AMG، که محصولاتش همیشه در دنیای خودروهای اسپرت زبان زد بوده اند، با تمرکز بر سیستم های هیبریدی چه خبرهای خوشی را در آینده برای ما خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی